Φόρτωση...

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Τι συμβαίνει με τα δεδομένα μου; Πόσο ασφαλή είναι τα στοιχεία μου;

Παίρνουμε πολύ σοβαρά την ασφάλεια της ιστοσελίδας μας. Συνεπώς, μεταχειριζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα σας ως άκρως εμπιστευτικά. Τα προσωπικά δεδομένα σας χρησιμοποιούνται μόνο για την εκτέλεση των συμβατικών υποχρεώσεων μας. Για πρόσθετη ασφάλεια, η Glamira δεν αποθηκεύει αριθμούς πιστωτικών καρτών στη βάση δεδομένων μας. Μόλις ολοκληρωθεί η συναλλαγή σας, κανείς δεν θα έχει πρόσβαση στον αριθμό της πιστωτικής κάρτας σας. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου αφού την στείλω;

Ναι, μπορείτε να αλλάξετε την παραγγελία σας αφού την στείλετε αλλά μόνο μέσω τηλεφώνου στην γραμμή εξυπηρέτησης πελατών-κατά προτίμηση όσο το δυνατόν πιο άμεσα.

Έχει κάθε προϊόν εγγύηση;

Όλα τα προϊόντα της εταιρείας Glamira έχουν εγγύηση κατασκευαστή. Φυσικά, όλα τα προϊόντα μας έχουν νόμιμη εγγυητική επιστολή.

Πώς κάνω αναζήτηση για ένα συγκεκριμένο προϊόν;

Μπορείτε να κάνετε αναζήτηση για συγκεκριμένα προϊόντα χρησιμοποιώντας το πλαίσιο αναζήτησης στο άνω μέρος, για παράδειγμα, πληκτρολογώντας τον αριθμό του προϊόντος στο πλαίσιο αναζήτησης.

Εάν δεν θέλετε να κάνετε αναζήτηση για κάποια λέξη κλειδί, όνομα προϊόντος, αριθμό προϊόντος και τα λοιπά, αλλά για συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ή χρώματα, μπορείτε να περιορίσετε την αναζήτηση σας χρησιμοποιώντας το φίλτρο στην αριστερή πλευρά της σελίδας αποτελεσμάτων.

Έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης μου. Πώς αποκτώ νέο κωδικό πρόσβασης;

Κάντε κλικ στον σύνδεσμο «Ξεχάσατε τον κωδικό σας» κάτω από την ενότητα πληροφοριών «Σύνδεση», εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λάβετε ένα νέο e-mail που θα περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο για να επαναφέρετε άμεσα τον κωδικό πρόσβασης σας.

Αγόρασα ένα δαχτυλίδι αλλά το μέγεθος δεν μου κάνει, τι μπορώ να κάνω;

Μπορείτε να επιστρέψετε όλα τα προϊόντα μας εντός 60 ημερών εφόσον τηρούνται οι όροι της πολιτικής επιστροφών. Έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε το μέγεθος των δαχτυλιδιών σας μία φορά δωρεάν ή μπορείτε να μας στείλετε πίσω τα δαχτυλίδια για να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας ή να πιστώσουμε τον λογαριασμό σας στη Glamira. Λάβετε υπόψιν ότι αυτό δεν ισχύει για δαχτυλίδια με χάραξη.

Ποιοι τρόποι πληρωμής είναι διαθέσιμοι;

Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής.

Η πληρωμή μου μέσω PayPal απέτυχε. Τι πρέπει να κάνω τώρα;

Εάν δεν λάβατε πειβεβαίωση της πληρωμής σας μέσω PayPal, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας μέσω e-mail στο service@@GLAMIRA.gr. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Έχω κουπόνι, τι κάνω τώρα;

Επιλέξτε ένα προϊόν και προσθέστε το στο καλάθι σας. Προτού ολοκληρώσετε και αποστείλετε την παραγγελία σας, στην σελίδα πληρωμών, μπορείτε να εξαργυρώσετε το κουπόνι σας, πληκτρολογώντας τον κωδικό σας στην ενότητα «Εκπτωτικός Κωδικός» στην αριστερή πλευρά. Να θυμάστε πως μπορείτε να εξαργυρώσετε μόνο ένα κουπόνι ανά αγορά.

Η πιστωτική μου κάρτα διαγράφεται αφού πραγματοποιήσω την παραγγελία μου;

Δεν θα αποθηκεύσουμε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας ή την διεύθυνση χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας στον λογαριασμό σας.

Υπάρχει Χρέωση ΦΠΑ Online;

Όλες οι διαδικτυακές τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ

Πόσο χρόνο θα πάρει η επεξεργασία της παραγγελίας μου;

Ο χρόνος που απαιτείται για την επεξεργασία μίας παραγγελίας εξαρτάται από τον τρόπο με τον οποίο περνάνε τα στοιχεία σας στο σύστημα μας. Όποτε ένας πελάτης κάνει μία παραγγελία με πληρωμή μέσω Πιστωτικής/Χρεωστικής κάρτας, τα στοιχεία της κάρτας ελέγχονται διεξοδικά για να εξασφαλιστεί η μέγιστη ασφάλεια και να αποτραπεί πιθανή απάτη πιστωτικής κάρτας. Η τράπεζα σας ενδέχεται να απαιτεί ελέγχους ασφαλείας για να επικυρώσει την αγορά σας. Εάν όλα τα στοιχεία επικυρωθούν, θα επεξεργαστούμε την παραγγελία σας - εάν τα προϊόντα βρίσκονται σε απόθεμα- ή θα παράγουμε τα προϊόντα. Στη συνέχεια, θα επεξεργαστούμε την παραγγελία σας και θα αποστείλουμε το δέμα σας το συντομότερο δυνατό.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Διάφοροι παράγοντες καθορίζουν εάν θα μπορέσετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Εάν θέλετε να ακυρώσετε μία παραγγελία, στείλτε e-mail στο service@GLAMIRA.gr. Είναι σημαντικό να έχετε διαθέσιμο τον αριθμό αναφορά σας έτσι ώστε να εντοπίσουμε και να επεξεργαστούμε την παραγγελία σας όσο το δυνατόν πιο άμεσα. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας θα χαρεί να απαντήσει στις ερωτήσεις σας και να σας δώσει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα. Να θυμάστε πως μπορείτε να ακυρώσετε μία παραγγελία εφόσον το προϊόν δεν έχει παραχθεί.

Πρέπει να κατέχω λογαριασμό για να κάνω διαδικτυακή παραγγελία;

Για να κάνετε μία παραγγελία στο διαδικτυακό κατάστημα μας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας ή να προχωρήσετε ως επισκέπτης. Ωστόσο, η δημιουργία ενός λογαριασμού στο διαδικτυακό κατάστημα μας θα σας προσφέρει μελλοντικά προνόμια. Για παράδειγμα, ένας λογαριασμός χρήστη σας δίνει την δυνατότητα να δείτε και να αλλάξετε τα στοιχεία σας όποτε χρειάζεστε ή να παρακολουθήσετε την κατάσταση της παραγγελίας σας.

Μπορείτε να αποστείλετε την παραγγελία μου σε άλλη χώρα;

Κάθε κατάστημα GLAMIRA αφορά συγκεκριμένη χώρα και η παράδοση σε άλλη χώρα δεν είναι δυνατή.

Ποιοι μέθοδοι αποστολής είναι διαθέσιμοι;

Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Αποστολή.

Πόσο χρόνο θα πάρει η παράδοση της παραγγελίας μου;

Μπορείτε να βρείτε τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων σας στα μεμονωμένα στοιχεία προϊόντος. Θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης αποστολής με σύνδεσμο παρακολούθησης την ημέρα που η παραγγελία σας φύγει από την αποθήκη της Glamira, που σημαίνει πως το δέμα σας θα φτάσει σε εσάς μετά από περίπου 5 - 7 εργάσιμες ημέρες. Δεν θα επεξεργαστούμε την παραγγελία σας μέχρι να λάβουμε την πληρωμή σας. Για περισσότερες πληροφορίες, ελέγξτε την ενότητα “τρόποι πληρωμής”.

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω το δέμα μου;

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την κατάσταση της παραγγελίας σας μέσα από το δίκτυο της UPS, εισάγοντας τον αριθμό παρακολούθησης UPS που λάβατε στο e-mail επιβεβαίωσης αποστολής.

Δεν έχω λάβει την παραγγελία μου, τι μπορώ να κάνω;

Παρακαλώ ακολουθήστε την υπηρεσία παρακολούθησης δέματος της UPS όπου βρίσκεται το δέμα σας. Εάν η κατάσταση δεν έχει ενημερωθεί για περισσότερες από τέσσερις ημέρες, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στο service@GLAMIRA.gr . Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε με τη DHL για να δούμε που βρίσκεται η παραγγελία σας και/ή αν έχει χαθεί κατά τη μεταφορά. Εάν δεν λάβατε κανένα e-mail με τον αριθμό παρακολούθησης της UPS, παρακαλώ επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών όσο το δυνατόν συντομότερα.

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας μου;

Μάθετε περισσότερα για τα έξοδα αποστολής, κάνοντας κλικ εδώ

Πώς κάνω εγγραφή στο GLAMIRA.gr?

Πατήστε «Σύνδεση» στο πάνω μέρος της σελίδας. Θα ανακατευθυνθείτε αυτόματα στη σελίδα «Σύνδεση ή Εγγραφή», όπου θα δείτε τη φόρμα εγγραφής. Μόλις συμπληρώσετε τα απαιτούμενα πεδία, θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης. Πλέον μπορείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και να συμπληρώσετε τα στοιχεία που λείπουν.
Η επιλογή του βιβλίου διεύθυνσης σας δίνει τη δυνατότητα να προσθέσετε διαφορετικές διευθύνσεις, το οποίο είναι σημαντικό εάν η διεύθυνση παράδοσης είναι διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης. Να θυμάστε πως έχετε τη δυνατότητα να κάνετε εγγραφή κατά τη διαδικασία της παραγγελίας.

Πώς μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά στοιχεία μου;

Για να ενημερώσετε τα αποθηκευμένα στοιχεία σας, πρέπει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση e-mail σας. Μπορείτε να αλλάξετε τα προσωπικά στοιχεία σας κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο «Αλλαγή Στοιχείων Λογαριασμού».

Πόσο ασφαλή είναι τα στοιχεία μου;

Εξασφαλίζουμε πως τα δεδομένα σας θα χρησιμοποιηθούν με εμπιστευτικότητα και πως κρυπτογραφούνται με ασφαλές λογισμικό SSL (Secure-Socket-Layer). Τα κρυπτογραφημένα στοιχεία της παραγγελίας σας, το όνομα, η διεύθυνση, τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας ή του τραπεζικού λογαριασμού σας δεν μπορούν να διαβαστούν από κανέναν τρίτο.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την εγγραφή μου στο ενημερωτικό δελτίο;

Μπορείτε να ρυθμίσετε τις προτιμήσεις σας σχετικά με το ενημερωτικό δελτίο από τη σελίδα ρυθμίσεων του λογαριασμού σας ή να ακυρώσετε την εγγραφή σας στο ενημερωτικό δελτίο κάνοντας κλικ στον σχετικό σύνδεσμο - βρίσκεται στο πάνω ή στο κάτω μέρος του ενημερωτικού δελτίου.

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι θα αποκτήσω το σωστό μέγεθος δαχτυλιδιού;

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να μετρήσετε σωστά το μέγεθος του δαχτυλιδιού σας. Για να βεβαιωθείτε πως το δαχτυλίδι σας θα εφαρμόζει τέλεια, μπορείτε να παραγγείλετε τον δωρεάν μετρητή μεγέθους δαχτυλιδιού μας.

Μπορείτε να μετρήσετε με ακρίβεια το μέγεθος του δαχτυλιδιού σας χρησιμοποιώντας παχύμετρο εάν υπάρχει στην εργαλειοθήκη σας. Απλά μετρήστε την εσωτερική διάμετρο του δαχτυλιδιού με το παχύμετρο και διαβάστε το διάγραμμα μεγέθους δαχτυλιδιών για να αποκτήσετε το κατάλληλο μέγεθος δαχτυλιδιού.

Εάν γνωρίζετε ήδη το μέγεθος του δαχτυλιδιού σας αλλά δεν γνωρίζετε πώς να το μετατρέψετε, παρακαλώ ανατρέξτε στο διάγραμμα μεγεθών δαχτυλιδιών μας. Είναι σημαντικό να προσέξετε ότι το διάγραμμα αναφέρει την πραγματική περιφέρεια (χιλιοστά) του δαχτυλιδιού. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στον οδηγό μέτρησης μεγέθους δαχτυλιδιού.

Πώς μπορώ να παραγγείλω έναν μετρητή μεγέθους δαχτυλιδιού;

Μπορείτε να τον παραγγείλετε δωρεάν στέλνοντας ένα email με το όνομα σας και τη διεύθυνση σας στο ringsizer@GLAMIRA.gr με θέμα «Παραγγελία μετρητή μεγέθους δαχτυλιδιού» ή μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα στη σελίδα του επιλεγμένος προϊόντος. Όταν κάνετε κλικ στον σύνδεσμο «Βρείτε το Μέγεθος Σας» που βρίσκεται στην ενότητα Μέγεθος Δαχτυλιδιού, θα ανοίξει μία αναδυόμενη σελίδα με έναν σύνδεσμο, όπου μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα έτσι ώστε να σας στείλουμε άμεσα έναν από τους δωρεάν μετρητές μεγέθους δαχτυλιδιών μας.

Τι πρέπει να κάνω εάν δεν λάβω τον μετρητή μεγέθους δαχτυλιδιού;

Εάν σας αποσταλεί ο μετρητής μεγέθους δαχτυλιδιού και δεν τον παραλάβετε μέσα σε 7 ημέρες, παρακαλώ στείλτε e-mail στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών. Κάποιες φορές τα αντικείμενα χάνονται στο ταχυδρομείο. Εάν συμβεί αυτό, θα σας αποζημιώσουμε στέλνοντας άμεσα έναν άλλο μετρητή μεγέθους δαχτυλιδιού.

Τι πρέπει να κάνω με τα χαλασμένα κοσμήματα μου;

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν ώστε να επιδιορθώσουμε το κόσμημα για εσάς. Προτού επιστρέψετε το προϊόν σας, διαβάστε την «Πολιτική Επιστροφών» κάνοντας κλικ εδώ

Πώς μπορώ να φροντίσω το κόσμημα μου;

Καθαρίστε το κόσμημα σας με ένα καθαρό, νωπό πανί ή με ένα πανί από μικροΐνες. Στεγνώστε πολύ καλά το κόσμημα από ασήμι πριν από την αποθήκευση για να αποτρέψετε λεκέδες από υπολείμματα. Για κοσμήματα από ασήμι, χρησιμοποιήστε ένα πανί γυαλίσματος Ασημιού για γενικό καθαρισμό., αποθηκεύστε το στην κοσμηματοθήκη σας, διαχωρίζοντας το από άλλα κοσμήματα με ένα μαλακό πανί ή ένα σάκο για κοσμήματα. Αυτό βοηθάει στο να αποτρέψετε το να γρατζουνιστεί ένα κόσμημα από άλλα κοσμήματα. Γενικά, αποφύγετε την παρατεταμένη επαφή με νερό όπως το να κάνετε μπάνιο ή να κολυμπάτε με τα κοσμήματα σας. Μην εκθέτετε τα κοσμήματα σε καθαριστικά προϊόντα ή άλλα χημικά προϊόντα όπως κρέμες σώματος, σπρέι μαλλιών, κρέμες ηλιοθεραπείας, ή λάδια οποιουδήποτε είδους. Επιπρόσθετα, δεν προτείνουμε την υπερβολική θερμότητα, το καυτό νερό, τον ατμό ή τον υπέρηχο καθαρισμό

Τι συμβαίνει εάν τα προϊόντα που παράγγειλα δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες μου;

Κάντε κλικ εδώ για συνοπτικές πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές.

Εάν αγοράσω ένα δώρο online, και δεν ταιριάζει ή δεν αρέσει στο άτομο, μπορώ να το επιστρέψω;

Εάν δεν αισθάνεστε καλά με την αγορά σας, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν εντός 60 ημερών. Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές.

Ποιες είναι οι επιδιορθώσεις που δεν καλύπτονται από την εγγύηση;

Σύμφωνα με την πολιτική παραγωγής μας, οι αλλαγές μεγέθους με βάση το μοντέλο και το κράμα, τη χάραξη καθώς και άλλες επιδιορθώσεις για τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει ενδέχεται να απαιτούν αμοιβή ή να είναι δωρεάν μετά από μία εκτενή έρευνα σχετικά με το αίτημα σας.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ κάντε κλικ στον σύνδεσμο http://www.GLAMIRA.gr/return-policy

Οι διαδικασίες, που δεν επιτρέπονται σύμφωνα με την εγγύηση που καλύπτει την αλλαγή μεγέθους, τη χάραξη ή άλλες επιδιορθώσεις, είναι οι εξής:

  • Δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν αλλαγές μεγέθους για μαύρα και λευκά προϊόντα από ανοξείδωτο ατσάλι,
  • Δεν είναι δυνατή η διαγραφή χάραξης σε μαύρα και λευκά προϊόντα από ανοξείδωτο ατσάλι,
  • Δεν είναι δυνατή η αλλαγή μεγέθους σε προϊόντα από τιτάνιο,
  • Δεν είναι δυνατή η διαγραφή χάραξης σε προϊόντα από τιτάνιο.

Πρέπει να αποστείλετε το προϊόν χωρίς συμπληρωματικά αντικείμενα για να επεξεργαστούμε την επιδιόρθωση σας. Ωστόσο, ό,τι συμβεί στο προϊόν σας κατά τη μεταφορά του αποτελεί δική σας ευθύνη. Τα προϊόντα, συμπεριλαμβάνοντας τις πιστοποιήσεις και τη συσκευασία δώρου, δεν θα σας σταλούν πίσω μετά την ολοκλήρωση της επιδιόρθωσης. Εάν κάνετε αίτημα για συσκευασία δώρου, θα έχετε το δικαίωμα να πληρώσετε τα έξοδα αποστολής που καθορίζει η εταιρεία και αναφέρει η εξυπηρέτηση πελατών μας.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι διαδικασίες επιδιόρθωσης και αλλαγής μεγέθους ενδέχεται να πάρουν περισσότερο χρόνο από τον προκαθορισμένο λόγω της εορταστικής περιόδου τον Δεκέμβριο. Παρακαλώ, λάβετε το παραπάνω υπόψιν όταν κάνετε τα αιτήματα σας.