Φόρτωση...

ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΖΩΗΣ ΚΟΣΜΗΜΑΤΩΝ & ΕΠΕΚΤΕΤΑΜΕΝΑ ΠΛΑΝΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Τι είναι η εγγύηση εφ' όρου ζωής για κοσμήματα;

Η εγγύηση εφ' όρου ζωής για κοσμήματα είναι μια εγγύηση ότι το προϊόν έχει παραχθεί με τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και οποιαδήποτε πιθανή ελαττωματικότητα στον αρχικό σχεδιασμό ή την εργασία θα καλυφθεί από τον κατασκευαστή για όλη τη διάρκεια της ζωής του προϊόντος.

Τι καλύπτει η εγγύηση εφ' όρου ζωής;

- Σφάλματα στον αρχικό σχεδιασμό του προϊόντος.

- Σφάλματα στα χρησιμοποιημένα υλικά (όπως μεταλλικός τύπος ή χρώμα)

- Λειτουργικά ελαττώματα που προκύπτουν από την τεχνική εκτέλεση των εργασιών.

Τι είναι τα Προγράμματα Προστασίας Κοσμημάτων;

Τα Προγράμματα Προστασίας Κοσμημάτων είναι επεκτεινόμενα σχέδια επιπρόσθετων υπηρεσιών που σας παρέχουν πρόσθετες υπηρεσίες που δεν καλύπτονται από την κανονική Διάρκεια Ζωής Εγγύηση. Αυτά τα προγράμματα επιτρέπουν μια ευρύτερη προστασία για τα κοσμήματά σας, εκτός από την Διάρκεια Ζωής Εγγύηση.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ εγγύησης εφ' όρου ζωής για κοσμήματα και προγραμμάτων προστασίας;

Κάθε προϊόν GLAMIRA παρέχεται με ένα σχέδιο εγγύησης εφ' όρου ζωής, το οποίο καλύπτει οποιαδήποτε ελαττώματα του κατασκευαστή, αλλά δεν καλύπτει την καθημερινή συντήρηση του προϊόντος και/ή τις ζημιές που προκαλούνται από φυσιολογική φθορά με την πάροδο του χρόνου, κακή χρήση ή ατυχήματα. Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για την εγγύηση εφ' όρου ζωής.

Οι σχέδια προστασίας, από την άλλη πλευρά, καλύπτουν τις απαιτήσεις συντήρησης ή τις ζημιές που προκαλούνται από φυσιολογική φθορά, κακή χρήση ή ατυχήματα. Υπάρχει επιπλέον χρέωση για αυτά τα σχέδια, ανάλογα με την επιλεγμένη επιλογή κάλυψης.

Πόσα είδη σχεδίων προστασίας είναι διαθέσιμα;

Προσφέρουμε δύο σχέδια προστασίας με διαφορετικά επίπεδα κάλυψης.

Είναι υποχρεωτικό να επιλέξω ένα πρόγραμμα προστασίας;

Όχι, οι σχέδια προστασίας δεν είναι υποχρεωτικά. Ωστόσο, μπορείτε να επιλέξετε μία από τις διαθέσιμες επιλογές αν προτιμάτε να έχετε επεκτεινμένη κάλυψη για τα κοσμήματά σας.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του Σχεδίου Επέκτασης Προστασίας και του Σχεδίου Επέκτασης + Προστασίας;

Η διαφορά μεταξύ των δύο σχεδίων είναι το επίπεδο κάλυψης των παρεχόμενων υπηρεσιών. Το Σχέδιο Επέκτασης Προστασίας σας επιτρέπει να λαμβάνετε υπηρεσίες συντήρησης μετά την περίοδο επιστροφής 60 ημερών, ενώ το Σχέδιο Επέκτασης+ Προστασίας σας παρέχει ευρύτερες υπηρεσίες συντήρησης, συμπεριλαμβανομένης της αναπαραγωγής και της αντικατάστασης λίθων.

Πόσο κοστίζουν τα Προγράμματα Προστασίας;

Ο κόστος εξαρτάται από την επιλογή σας για το προϊόν και το επίπεδο κάλυψης. Μπορείτε να δείτε το κόστος του επιλεγμένου πλάνου και να το προσθέσετε στην παραγγελία σας κατά τη διάρκεια της ολοκλήρωσης της αγοράς.

Συμπεριλαμβάνεται η χρέωση επιστροφής αποστολής στο Πρόγραμμα Προστασίας μου;

Ναι, είναι. Όταν επιστρέφετε το προϊόν σας για επισκευή μέσω του Προγράμματος Προστασίας, σας παρέχουμε μια ετικέτα αποστολής και δεν πληρώνετε για την επιστροφή του αποστολέα.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα Σχέδια Προστασίας;

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να ακολουθήσετε την κανονική διαδικασία επιστροφής και να περιγράψετε το αίτημά σας που καλύπτεται από το σχέδιο προστασίας σας. Η συνδρομή σας στο σχέδιο προστασίας θα είναι διαθέσιμη στο σύστημά μας και το προϊόν σας θα εξυπηρετηθεί αναλόγως.

Πώς να ανανεώσετε το Πρόγραμμα Προστασίας;

Οι επεκτεινόμενοι σχέδιοι προστασίας είναι διαθέσιμοι μόνο για την επιλεγμένη χρονική περίοδο και δεν μπορούν να ανανεωθούν.

Τι γίνεται αν αποφασίσω να επιστρέψω το προϊόν μου για επιστροφή χρημάτων;

Εάν επιστρέψετε το προϊόν σας που πληροί όλους τους όρους επιστροφής (επιστρέφεται εντός 60 ημερών από την παράδοση, σε αχρησιμοποίητη κατάσταση και με την ετικέτα του προϊόντος), επιστρέφουμε και την αμοιβή του προγράμματος προστασίας σας.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω τις υπηρεσίες ενός άλλου κοσμηματοπώλη για βασική συντήρηση ενώ έχω το πρόγραμμα προστασίας μου;

Τόσο το Σχέδιο Εγγύησης Διάρκειας όσο και τα Σχέδια Προστασίας ακυρώνονται σε περίπτωση τροποποίησης από τρίτο μέρος. Παρακαλούμε μην επισκευάζετε το προϊόν σας αλλού.

Η Περιγραφή των Υπηρεσιών

  • Ελαττώματα του κατασκευαστή: Οι σφάλματα στον αρχικό σχεδιασμό του προϊόντος και τα ελαττώματα που προκύπτουν από ελαττωματικά μέταλλα ή εργασία θεωρούνται ως ελαττώματα του κατασκευαστή.

  • Αλλαγή μεγέθους δαχτυλιδιού: Προσφέρουμε μία δωρεάν αλλαγή μεγέθους μόνο εντός των πρώτων 60 ημερών από την παράδοση της παραγγελίας σας. Δεν είμαστε σε θέση να παρέχουμε υπηρεσίες αλλαγής μεγέθους δαχτυλιδιού μετά από αυτήν την περίοδο. Τα Επεκταμένα Προγράμματα Προστασίας σας επιτρέπουν να επιστρέψετε το δαχτυλίδι σας για αλλαγή μεγέθους ακόμα και μετά από 60 ημέρες.

  • Αποκατάσταση επιροδίωσης, γυάλισμα και φινίρισμα: Με την τακτική χρήση, το μέταλλο του κοσμήματός σας χάνει τη λάμψη του· η επιροδίωση του δαχτυλιδιού σας ή η επιροδίωση (εάν είναι διαθέσιμη) μπορεί να ξεθωριάσει με τον χρόνο. Το κόσμημά σας γυαλίζεται και/ή αποκαθίσταται η επιροδίωση ή το φινίρισμά του δωρεάν, με αυτήν την υπηρεσία να καλύπτεται από τα προγράμματα προστασίας μας.

  • Αφαίρεση Σκουριάς και Πατίνας: Ανεξάρτητα από το μέταλλο του κοσμήματός σας, μπορεί να σκουριάσει ή να αποκτήσει πατίνα ανάλογα με τον τρόπο χρήσης του. Αυτή η υπηρεσία καλύπτει την αφαίρεση οποιουδήποτε βρωμιάς, σκουριάς, πατίνας ή οξείδωσης.

  • Επισκευή σπασμένων κοσμημάτων (χωρίς απουσία μερών): Τα κοσμήματά σας μπορεί να σπάσουν λόγω κρούσης, κακής χρήσης ή ατυχημάτων. Αυτή η υπηρεσία καλύπτει την επισκευή των σπασμένων μερών, εφόσον δεν λείπουν μέρη του κοσμήματος και τα πολύτιμα λίθινα (εάν υπάρχουν) είναι ακόμα ανέπαφα.

  • Συντήρηση Διαμαντιού, Πολύτιμων Λίθων και Μαργαριταριών: Το διαμάντι σας διαρκεί για πάντα, αλλά απαιτεί ειδική φροντίδα για να διατηρήσει τη λάμψη του. Οι πολύτιμοι λίθοι και οι μαργαρίτες είναι επίσης πολύ ευαίσθητοι και πρέπει να καθαρίζονται ώστε να διατηρήσουν τη φυσική τους ομορφιά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η υπηρεσία Συντήρησης Διαμαντιού, Πολύτιμων Λίθων και Μαργαριταριών καλύπτει τον καθαρισμό των λίθων και των μαργαριταριών στα κοσμήματά σας.

  • Ασφάλιση Πετρών (μη-πριονωτές ρυθμίσεις): Οι πέτρες σε μη-πριονωτές ρυθμίσεις κοσμημάτων μπορεί να χαλαρώσουν με τον χρόνο και αυτό μπορεί να οδηγήσει στο να πέσουν. Οι πέτρες σε μη-πριονωτές ρυθμίσεις ασφαλίζονται για να παραμείνουν στη θέση τους.

  • Σφίξιμο προεξοχών: Οι προεξοχές του κοσμήματός σας μπορεί να πιαστούν σε ρούχα και να καμπύλωσουν, ή να χαλαρώσουν με τον χρόνο, προκαλώντας την πτώση του πετραδιού. Οι προεξοχές του κοσμήματός σας σφίγγονται με αυτήν την υπηρεσία.

  • Επισκευή βλαβών στις ρυθμίσεις: Η βλαβερή κεφαλή δαχτυλιδιού ή η ρύθμιση στα κοσμήματά σας επισκευάζεται.

  • Ανασχηματισμός: Ο δαχτυλίδι σας μπορεί να αρχίσει να χάνει το σχήμα του λόγω καμπυλών και γρατζουνιών που προκαλούνται από την καθημερινή χρήση. Αυτή η υπηρεσία καλύπτει τον ανασχηματισμό οποιουδήποτε στραβού κοσμήματος.

  • Επισκευή αλυσίδων, κούμπων, πίσω μερών σκουλαρικιών, πίσω μερών μανικετόκουμπων: Οι αλυσίδες στα κοσμήματα μπορεί να παγιδευτούν κάπου και να σπάσουν, οι κούμποι του βραχιολιού ή της αλυσίδας μπορεί να υποστούν ζημιά από συχνή χρήση. Τα πίσω μέρη των σκουλαρικιών και των μανικετόκουμπων μπορεί να χαλαρώσουν ή να υποστούν ζημιά από φυσιολογική φθορά. Αυτή η υπηρεσία καλύπτει την επισκευή οποιασδήποτε ζημιάς που προκύπτει από τέτοια περιστατικά.

  • Αντικατάσταση φθαρμένων ή λειψυδρίων πετραδιών έως 2,5 χιλιοστά/κομμάτι: Κάθε φθαρμένο ή λείπον πετράδι έως 2,5 χιλιοστά αντικαθίσταται χωρίς κόστος. Ο συνολικός αριθμός των αντικατασταθέντων πετραδιών κατά τη διάρκεια του σχεδίου δεν μπορεί να υπερβαίνει τον αριθμό των πετραδιών που χρησιμοποιήθηκαν στα κοσμήματα.

  • Αντικατάσταση κατεστραμμένων ή λείποντων μαργαριταριών: Τα κατεστραμμένα ή λείποντα μαργαριτάρια αντικαθίστανται χωρίς κόστος. Ο συνολικός αριθμός των αντικατασταθέντων μαργαριταριών κατά τη διάρκεια του σχεδίου δεν μπορεί να υπερβαίνει τον αριθμό των μαργαριταριών που χρησιμοποιήθηκαν στα κοσμήματα.

  • Επισκευή ζημιωμένου εμαγιέ, ονυξ, κεραμικού, δερμάτινου, ξύλινου ή άνθρακα: Το εμαγιέ, ονυξ, κεραμικό, δερμάτινο, ξύλινο ή άνθρακα μέρος του κοσμήματός σας μπορεί να υποστεί ζημιά από φυσιολογική φθορά, κακή χρήση ή ατυχήματα. Επισκευάζουμε και/ή αποκαθιστούμε αυτά τα μέρη στα πλαίσια των επεκταμένων σχεδίων προστασίας.

  • Αντικατάσταση κατεστραμμένου ή λείποντος κεντρικού λίθου: Οποιοδήποτε τύπος ή μέγεθος κεντρικού λίθου αντικαθίσταται χωρίς κόστος. Αυτή η υπηρεσία περιορίζεται σε μία φορά μόνο κατά τη διάρκεια της περιόδου προστασίας και καλύπτεται μόνο από το Πρόγραμμα Επέκτασης+.

  • Αναπαραγωγή σπασμένων κοσμημάτων (χωρίς απουσιάζουσα μέρη): Το κόσμημά σας μπορεί να σπάσει λόγω πτώσης, κακής χρήσης ή ατυχήματος. Εάν η επισκευή των σπασμένων μερών δεν είναι δυνατή, το κόσμημά σας αναπαράγεται μόνο εάν δεν απουσιάζουν μέρη του και τα πετράδια (εάν υπάρχουν) είναι ακόμα ακέραια. Αυτή η υπηρεσία περιορίζεται σε μία φορά μόνο κατά τη διάρκεια της περιόδου προστασίας και καλύπτεται μόνο από το Πρόγραμμα Επέκτασης+ Προστασίας.

  • Δωρεάν χάραξη μετά την παράδοση: Η χάραξη είναι μια δωρεάν υπηρεσία κατά την παραγγελία, ωστόσο δεν παρέχουμε αυτήν την υπηρεσία αργότερα. Μια φορά δωρεάν χάραξη μετά την παράδοση καλύπτεται από το Πρόγραμμα Επέκτασης+ Προστασίας.

  • Χρηματική επιστροφή μετά από 60 ημέρες παράδοσης: Σας παρέχεται μια πολιτική επιστροφής 60 ημερών για τα κοσμήματά σας. Τα προγράμματα προστασίας δεν παρέχουν δικαίωμα επιστροφής του αντικειμένου για επιστροφή χρημάτων μετά την περίοδο των 60 ημερών επιστροφής.

  • Πιστωτικό κατάστημα μετά από 60 ημέρες παράδοσης: Σας παρέχεται μια πολιτική επιστροφής 60 ημερών για τα κοσμήματά σας και η πιστωτική κάρτα είναι μία από τις επιλογές επιστροφής μας. Οι προστασίας πλάνα δεν παρέχουν δικαιώματα επιστροφής του αντικειμένου για πιστωτικό κατάστημα μετά την περίοδο επιστροφής 60 ημερών.

  • Απώλεια ή κλοπή: Τα κοσμήματά σας θα είναι ασφαλισμένα για οποιαδήποτε ζημιά ή απώλεια κατά την αποστολή της παραγγελίας σας από τις εγκαταστάσεις μας στη διεύθυνσή σας. Ωστόσο, τα προγράμματα προστασίας δεν καλύπτουν τις περιπτώσεις απώλειας ή κλοπής μετά την παράδοση. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με μια ασφαλιστική εταιρεία αν αυτή είναι μια υπηρεσία που θα θέλατε να έχετε.

Όροι και Προϋποθέσεις

  • Τα σχέδια προστασίας παραμένουν σε ισχύ για την επιλεγμένη χρονική περίοδο μετά την παράδοση του προϊόντος.

  • Οι σχέδια προστασίας δεν μπορούν να μεταφερθούν σε άλλα άτομα, άλλες παραγγελίες ή προϊόντα.

  • Το τέλος του προγράμματος προστασίας δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για άλλες υπηρεσίες.

  • Το αμοιβαίο ασφαλιστικό πρόγραμμα δεν μπορεί να μετατραπεί σε μετρητά ή πίστωση καταστήματος.

  • Η δωρεάν αλλαγή μεγέθους δαχτυλιδιού είναι διαθέσιμη μόνο μία φορά το χρόνο κατά τη διάρκεια της περιόδου προστασίας.

  • Η δωρεάν αντικατάσταση του κεντρικού λίθου περιορίζεται σε μία φορά μόνο κατά τη διάρκεια της επιλεγμένης περιόδου του σχεδίου προστασίας.

  • Οι αντικαταστάσεις λίθων μέχρι 2,5 χιλιοστά περιορίζονται στον συνολικό αριθμό των λίθων (2,5 χιλιοστά/καθένας) στα κοσμήματα. Ο αριθμός των αντικατασταθέντων λίθων κατά τη διάρκεια του σχεδίου δεν μπορεί να υπερβαίνει τον συνολικό αριθμό των λίθων που χρησιμοποιήθηκαν στα κοσμήματα.

  • Οι υπηρεσίες που παρέχονται στα σχέδια προστασίας καλύπτουν μόνο την επισκευή ή αποκατάσταση των χαρακτηριστικών του προϊόντος που επιλέχθηκαν αρχικά στην παραγγελία και δεν περιλαμβάνουν την αλλαγή τους σε άλλες επιλογές προϊόντων, όπως διαφορετικούς τύπους πέτρας, μετάλλου, χρώματος μετάλλου, πλάτος, πάχος ή φινίρισμα δαχτυλιδιού.

  • Η αντικατάσταση απουσιάζοντων μερών κοσμημάτων δεν καλύπτεται από τα προγράμματα προστασίας. Οποιαδήποτε σπασμένα μέρη πρέπει να επιστραφούν μαζί με το προϊόν για να επωφεληθείτε από τις δωρεάν υπηρεσίες επισκευής.

  • Τα σχέδια προστασίας δεν καλύπτουν την απώλεια ή κλοπή.

  • Η διαδικασία επισκευής μπορεί να διαρκέσει περίπου 25 εργάσιμες ημέρες για την εκτέλεση των διαδικασιών που καλύπτονται από τα σχέδια προστασίας.

  • Οι σχέδια προστασίας ισχύουν μόνο κατά την αγορά και δεν μπορούν να αγοραστούν ξεχωριστά.

  • Οι σχέδιοι προστασίας ακυρώνονται στην περίπτωση που το προϊόν έχει επισκευαστεί, επιδιορθωθεί ή τροποποιηθεί από τρίτο πρόσωπο.