Φόρτωση...

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ GLAMIRA.gr

Εισαγωγή

Όροι και προϋποθέσεις για το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου GLAMIRA.gr

1. Εισαγωγή

(α) Ο προμηθευτής ειδικεύεται στα κοσμήματα και τα αξεσουάρ, τα οποία προσφέρονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος στο GLAMIRA.gr. Αυτοί οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις ισχύουν για όλες τις αγορές προϊόντων και υπηρεσιών του Πελάτη από τον Προμηθευτή, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στο παρόν.

(β) Εντός αυτών των όρων και προϋποθέσεων, ο πελάτης ορίζεται ως ιδιώτης που εισέρχεται σε μία συναλλαγματική σχέση με τον προμηθευτή αποκλειστικά για ιδιωτικούς και προσωπικούς σκοπούς, και όχι για εμπορικές δραστηριότητες στις οποίες ενδέχεται να εμπλέκεται ο πελάτης. Ο συμβαλλόμενος, όπως ορίζεται από τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, είναι οποιοσδήποτε ιδιώτης, νομικό πρόσωπο ή συνεργασία με νομική οντότητα που πραγματοποιεί μία συναλλαγή ως μέρος της εμπορικής δραστηριότητας του.

(γ) Οποιαδήποτε απόκλιση, αντιπαράθεση, ή συμπλήρωση σε οποιονδήποτε από τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις καθιστά το συμβόλαιο άκυρο, εκτός αν υπάρχει πρωτύτερη συμφωνία μεταξύ του αγοραστή και του προμηθευτή.

(δ) Τηρείται το δικαίωμα διόρθωσης των παρόντων Όρων ανά πάσα στιγμή με την τροποποίηση αυτής της σελίδας. Οι ενημερωμένοι όροι υπερισχύουν όλων των προηγούμενων εκδοχών των Όρων.

(ε) Η χρήση της Ιστοσελίδας (συμπεριλαμβάνοντας την πρόσβαση, την περιήγηση ή την εγγραφή στην Ιστοσελίδα) επιβεβαιώνει ένα άνευ όρων συμφωνητικό δέσμευσης με αυτούς τους Όρους και υπόκειται σε διαρκή συμμόρφωση με τους παρόντες Όρους.

2. Σύναψη Συμβολαίου

(α) Η προσφορά του προμηθευτή ενδέχεται να αλλάξει ανά πάσα στιγμή χωρίς την υποχρέωση για πρωτύτερη ειδοποίηση, κατά την κρίση του Προμηθευτή. Παρόλο που καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για να εξασφαλιστεί ότι το χρώμα, το σχέδιο και το στιλ όλων των προϊόντων Glamira στις φωτογραφίες που βρίσκονται στην ιστοσελίδα αντιπροσωπεύουν τα πραγματικά προϊόντα, ενδέχεται να υπάρχουν διαφορές λόγω τεχνικών περιορισμών όσον αφορά την αναπαραγωγή χρωμάτων στον υπολογιστή σας. Αντίστοιχα, η Glamira δεν είναι σε καμία περίπτωση υπεύθυνη για οποιοδήποτε σφάλμα ή ανακρίβεια στις φωτογραφίες ή στη γραφική αναπαράσταση των προϊόντων που προβάλλονται στην ιστοσελίδα. Εάν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα προϊόντα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω email στο service@glamira.gr

(β) Η επιβεβαίωση της παραγγελίας σημαίνει πως ο αγοραστής αποδέχεται καθολικά τους Όρους και Προϋποθέσεις. Όλες οι παραγγελίες πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα της Glamira. Η συναλλαγή αποτελεί δεσμευτική συμφωνία σύναψης συμβολαίου αγοράς για τα προϊόντα. Κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο «Αποστολή παραγγελίας» κατά τη διάρκεια της διαδικασίας της διαδικτυακής παραγγελίας στην ιστοσελίδα της Glamira, ο πελάτης πραγματοποιεί μία δεσμευτική παραγγελία για όλα τα προϊόντα που περιέχονται στο καλάθι. Η παραγγελία δεν μπορεί να τροποποιηθεί ή να ακυρωθεί εκτός σε περιπτώσεις που αναφέρονται στις συνθήκες που περιλαμβάνονται στους Όρους και Προϋποθέσεις.

(γ) Ο πελάτης θα λάβει ειδοποίηση μέσω e-mail μόλις ληφθεί η παραγγελία. Παρακαλώ σημειώστε: η λήψη του πρώτου e-mail δεν συνεπάγεται ότι έχει συναφθεί το συμβόλαιο. Το συμβόλαιο συνάπτεται με την αποστολή επιβεβαίωσης της παραγγελίας ή με την αποστολή των προϊόντων.

(δ) Η αποστολή των προϊόντων από τον προμηθευτεί αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας. Ο προμηθευτής τηρεί το δικαίωμα να απορρίπτει παραγγελίες χωρίς να παρέχει αιτιολογία.

(ε) Η ολοκλήρωση της παραγγελίας της παραγγελίας θα γίνει αποδεκτή με την επιφύλαξη, πως σε περίπτωση λανθασμένης η αποτυχημένης παράδοσης στον προμηθευτή, δεν θα προμηθεύσει κανένα προϊόν ή θα προμηθεύσει μέρος τους.

Αυτό ισχύει μόνο εφόσον ο προμηθευτής έχει συνάψει μία συναλλαγή αντιστάθμισης και συνεπώς δεν λαμβάνει προμήθειες από τον υπο-προμηθευτή χωρίς να είναι δικό του σφάλμα. Ο προμηθευτής θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να αποκτήσει τα προϊόντα. Εάν δεν είναι δυνατή η δημιουργία των προϊόντων, η Glamira θα επιστρέψει οποιοδήποτε χρηματικό ποσό έχει λάβει. Εάν τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα ή είναι εν μέρει διαθέσιμα, ο πελάτης θα ενημερωθεί άμεσα.

(στ) Μετά τη σύναψη του συμβολαίου - και αν η παραγγελία των προϊόντων έχει πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά - το κείμενο του συμβολαίου, σε συνδυασμό με αυτούς τους νομικά δεσμευτικούς όρους και προϋποθέσεις, θα σταλούν στον πελάτη μέσω e-mail. Τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται για την εγγραφή στην ιστοσελίδα αποτελούν απόδειξη των συναλλαγών που πραγματοποιούνται μεταξύ της Glamira και των πελατών της. Σε περίπτωση διαφωνίας μεταξύ της Glamira και ενός πελάτη σχετικά με μία συναλλαγή που πραγματοποιήθηκε στην ιστοσελίδα, τα δεδομένα που έχουν καταχωρηθεί στη Glamira θεωρούνται αδιαμφισβήτητες αποδείξεις του περιεχομένου της συναλλαγής.

3. Διατήρηση κτήσης και απόσυρσης

(α) Σε σχέση με τους πελάτες: Τα προϊόντα παραμένουν στην ιδιοκτησία του προμηθευτή μέχρι την εξόφληση του ποσού.
Σε σχέση με τους εργολήπτες: Ο προμηθευτής διατηρεί την κτήση των προϊόντων έως την πλήρη διαχείριση όλων των απαιτήσεων που προκύπτουν από μία συνεχή επιχειρηματική σχέση.

(β) Σε περιπτώσεις παραβίασης του συμβολαίου από την πλευρά του πελάτη (εξαιτίας, κυρίως, αδυναμίας πληρωμής, παραποίηση πληροφοριών σχετικά με την πιστοληπτική ικανότητα του, ή διαδικασίες νομικού συμβιβασμού, ή την έναρξη διαδικασιών πτώχευσης ενάντια στην ιδιοκτησία του πελάτη), ο προμηθευτής έχει το δικαίωμα να αποσυρθεί από το συμβόλαιο και να απαιτήσει την επιστροφή των προϊόντων ανά πάσα στιγμή σε περίπτωση που ο πελάτης έχει αποτύχει να παράσχει - ή παρείχε εν μέρει - πληρωμή για τα προϊόντα που έχει παραγγείλει.

(γ) Ο εργολήπτης έχει το δικαίωμα να επαναπωλήσει τα προϊόντα που έχουν κρατηθεί στο πλαίσιο των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, αλλά αναθέτει πλέον όλα τα χρέη στον προμηθευτή, το ποσό που θα είναι το τελικό ποσό του τιμολογίου συμπεριλαμβάνοντας όλα τα έξοδα που προέκυψαν κατά την επαναπώληση των προϊόντων στον πελάτη ή σε τρίτο. Ο προμηθευτής αποδέχεται τη μεταφορά. Μετά την ολοκλήρωση της ανάθεσης, ο εργολήπτης δικαιούται να συλλέξει την απαίτηση. Ο προμηθευτής διατηρεί το δικαίωμα να κάνει την απαίτηση εάν ο εργολήπτης διαχειριστεί λανθασμένα τις υποχρεώσεις του ή καθυστερήσει την πληρωμή.

(δ) Κατόπιν αιτήματος του πελάτη, ο προμηθευτής είναι υποχρεωμένος να απελευθερώσει κινητές αξίες στον βαθμό που η πραγματική αξία τους ξεπερνάει το ποσό που έχουμε λάβει από τον αγοραστή κατά 10%. Ωστόσο, ο προμηθευτής διατηρεί το δικαίωμα να επιλέξει ποιες κινητές αξίες θα απελευθερώσουμε.

4. Τιμές και Πληρωμή

(α) Οι τιμές υπόκεινται σε αλλαγές. Ο υπολογισμός των τιμών βασίζεται στην λίστα τιμών και τις εκπτώσεις που ισχύουν την ημέρα της παράδοσης ή υπηρεσίας πλέον του φόρου (ΦΠΑ) όπως ορίζονται από τον προμηθευτή.

(β) αναφορικά με τα συμβόλαια εξ αποστάσεως: Θα εφαρμόζονται πρόσθετες χρεώσεις για μεταφορικά, όπως αναφέρονται στην σύνοψη των εξόδων αποστολής (δείτε Αποστολή, Ενότητα 6 των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων). Αυτό το προϊόν θα καταβάλλεται από τον πελάτη επιπλέον της αξίας, συμπεριλαμβάνοντας τους φόρους, των προϊόντων που έχει παραγγείλει.

(γ) Ο πελάτης έχει το δικαίωμα συμψηφισμού μόνο εάν οι ανταπαιτήσεις είναι έγκυρες, και αναγνωρίζεται πως ο προμηθευτής δεν δύναται να τις αρνηθεί. Ο πελάτης δύναται να ασκήσει το δικαίωμα του να αρνηθεί την απόδοση όταν η ανταπαίτηση προκύπτει από την ίδια συμβατική σχέση.

(δ) Σε περίπτωση σφάλματος κατά την τιμολόγηση ή λανθασμένων πληροφοριών σχετικά με το προϊόν εξαιτίας τυπογραφικών ή συστημικών σφαλμάτων, η GLAMIRA διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει οποιαδήποτε παραγγελία πραγματοποιηθεί με λανθασμένες πληροφορίες, χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις προς τον πελάτη ακόμα και μετά την λήψη επιβεβαίωσης παραγγελίας ή ειδοποίηση αποστολής.

5. Τρόποι πληρωμής και έξοδα αποστολής

(α) Ο πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει πληρωμές με όλες τις γνωστές πιστωτικές κάρτες συμπεριλαμβάνοντας τις Visa, Mastercard και American Express. Οι πληρωμές μέσω PayPal και Prepayment γίνονται επίσης αποδεκτές. Ο προμηθευτής τηρεί το δικαίωμα να μην αποδέχεται συγκεκριμένους τρόπους πληρωμής.

(β) Οι πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας και PayPal χρεώνονται σε Βρετανικές Λίρες (GBP).

(γ) Όσον αφορά την πληρωμή μέσω PayPal: Οι πελάτες πρέπει να κάνουν εγγραφή στο paypal.co.ul. Όταν επιλέγει το PayPal ως μέθοδο πληρωμής, ο Πελάτης συμφωνεί στους Όρους του PayPal λόγω της απουσίας άλλου συμφωνητικού, ή εάν δεν αναφέρεται διαφορετικά στην περιγραφή του προϊόντος, η παράδοση των προϊόντων θα πραγματοποιηθεί αφού το συνολικό ποσό πιστωθεί στον λογαριασμό PayPal του προμηθευτή.

(δ) Για πληρωμές που γίνονται με χρήση κρυπτονομίσματος, η συναλλαγή είναι τελική και δεν επιστρέφεται. Μόλις επεξεργαστεί μια πληρωμή σε κρυπτονόμισμα, δεν θα γίνονται επιστροφές, καθώς αυτές οι πληρωμές είναι μονόδρομες συναλλαγές, αν και αυτό δεν επηρεάζει τα δικαιώματα αλλαγής μεγέθους.

(e) Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται ως το σύνολο των εξόδων αποστολής του προμηθευτή. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα Έξοδα Αποστολής.

6. Αποστολή

(α) Εάν δεν ορίζεται διαφορετικά, όλες οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ (όπου εφαρμόζεται) και δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής. Τα μεταφορικά και η παράδοση είναι δωρεάν. Παρακαλώ λάβετε υπόψη τις διεθνείς χρεώσεις τελωνείων καθώς ενδέχεται να κάνουν τα έξοδα αποστολής να διαφέρουν. Επιπρόσθετα, σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο προμηθευτής τηρεί το δικαίωμα να χρεώσει τον πελάτη το ποσό των £20 για την αποστολή, εάν η επιστροφή δεν πληροί τις προϋποθέσεις που αναφέρονται ρητά στην Πολιτική Επιστροφών.

(β) Σε περίπτωση που ένα προϊόν Glamira δεν είναι διαθέσιμο κατόπιν της παραγγελίας, ο προμηθευτής θα παραγγείλει το επιλεγμένο προϊόν όσο το δυνατόν πιο άμεσα, θα ενημερώσει τον πελάτη χωρίς καθυστερήσεις, και θα αναφέρει την πιθανή ημερομηνία παράδοσης. Για να επιταχυνθεί η παράδοση, αυτά τα προϊόντα επισημαίνονται από ένα σύστημα φαναριών. Τα προϊόντα με πράσινη σήμανση στον χρόνο παράδοσης σημαίνει πως βρίσκονται σε απόθεμα και/ή μπορούν να παραχθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα.

(γ) Ο προμηθευτής διατηρεί το δικαίωμα - εάν το επιτρέπουν οι συνθήκες - να παραδώσει τα προϊόντα σε ξεχωριστές παρτίδες. Σε αυτές τις περιπτώσεις, θα ληφθούν υπόψιν τα συμφέροντα του πελάτη και δεν θα υπάρξει επιπλέον χρέωση.

7. Μεταφορά κινδύνου

(α) Σε σχέση με τον πελάτη: Ο πελάτης πρέπει να ελέγξει τα προϊόντα αμέσως μετά την παράδοση για να καθορίσει εάν συμμορφώνονται σύμφωνα με την παραγγελία. Εάν υπάρχει οποιαδήποτε ασυνέπεια, ο πελάτης δεν πρέπει να αποδεχτεί το πακέτο και πρέπει να περιγράψει τα τυχόν ψεγάδια (π.χ. σημάδια παραποίησης, φθαρμένο προϊόν, ελλειπή προϊόντα ή αντικείμενα, ή προϊόντα που είναι διαφορετικά από αυτά που παράγγειλε και/ή αναφέρονται στο έγγραφο αποστολής) άμεσα γραπτώς σε μία δήλωση που θα παραλάβει ο μεταφορέας. Να θυμάστε πως ο κίνδυνος ακούσιας απώλειας ή ακούσιας φθοράς στο προϊόν - συμπεριλαμβάνοντας κατά τη μεταφορά συναλλαγών - μεταφέρεται στον πελάτη τη στιγμή που παραδίδεται το προϊόν.

(β) Σε σχέση με τους εργολήπτες: Ο κίνδυνος ακούσιας απώλειας ή φθοράς στα προϊόντα, μεταφέρεται στον παραλήπτη κατά τη μεταβίβαση, ή, σε περίπτωση συναλλαγών, όπου τα προϊόντα μεταβιβάζονται στον μεταφορέα, σε φορτία ή σε άλλον τρίτο που έχει αναλάβει την ευθύνη εκτέλεσης της αποστολής.

Η άρνηση είτε του πελάτη είτε του εργολήπτη να αποδεχτεί την παράδοση του προϊόντος θα θεωρείται μεταβίβαση.

(γ) Μετά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας συμπεριλαμβάνοντας τη σελίδα στοιχείων του προϊόντος και τη σελίδα ολοκλήρωσης της αγοράς, η τιμή του προϊόντος που αναφέρεται στο e-mail επιβεβαίωσης που θα λάβετε δεν συμπεριλαμβάνει τα «έξοδα τελωνείου» (εάν υπάρχουν) που εφαρμόζονται στις εξαγωγές και στις συναλλαγές της χώρας σας. Η πραγματοποίηση μίας παραγγελίας επιβεβαιώνει την άνευ όρων συμφωνία με τον όρο πως ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την πληρωμή πρόσθετων εξόδων.

8. Δικαίωμα απόσυρσης του καταναλωτή

(α) Πολιτική Ακύρωσης

(i)Εάν ο προμηθευτής δεν μπορεί να τηρήσει την αρχική ημερομηνία παράδοσης, πρέπει να ενημερώσει εγκαίρως τον πελάτη. Σε περίπτωση διακοπής των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του προμηθευτή, για την οποία δεν ευθύνεται αυτός, ή για διακοπή των εξωτερικών συνεργατών, ο χρόνος παράδοσης θα επεκταθεί σύμφωνα με τη διάρκεια της διακοπής. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να αποσυρθεί από το συμβόλαιο χωρίς να το αιτιολογήσει, επιστρέφοντας τα προϊόντα και υποβάλλοντας τη Φόρμα Επιστροφής Παραγγελίας στον προμηθευτή μέσα σε περίοδο 60 ημερών από την λήψη των προϊόντων εάν πληρούνται οι συνθήκες της Πολιτικής Επιστροφών. Ωστόσο, υπάρχουν εξαιρέσεις για τα προϊόντα που έχουν παραχθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη ή που έχουν εξατομικευτεί σύμφωνα με συγκεκριμένες απαιτήσεις του πελάτη.

(ii)Η περίοδος ξεκινάει αφού ο προμηθευτής λάβει τις γραπτές οδηγίες του πελάτη σχετικά με την ακύρωση της παραγγελίας (σε περίπτωση που μία παραγγελία παραδοθεί με ξεχωριστές παραδόσεις, η περίοδος δεν ξεκινάει πριν από τη λήψη του πρώτου μέρους της παραγγελίας) και όχι πριν ο προμηθευτής τηρήσει τις υποχρεώσεις του σχετικά με τις πληροφορίες και άλλες νομικές υποχρεώσεις. Για να πραγματοποιηθεί η απόσυρση χωρίς καθυστερήσεις, αρκεί να στείλετε το αίτημα σας και τα προϊόντα εντός του χρονικού διαστήματος.

Πρέπει να απευθύνετε την απόσυρση σε:

GLAMIRA.gr

GLAMIRA UK LTD
8 Devonshire Square
Λονδίνο EC2M 4PL, UK
Τηλέφωνο:
Email: service@glamira.gr

(β) Συνέπειες απόσυρσης:

(i) Για να ολοκληρωθεί μία επιτυχημένη απόσυρση, οποιοδήποτε προϊόν ή χρηματικό ποσό έχει μεταβιβαστεί ανάμεσα στους δύο συμβαλλόμενους κατά τη διάρκεια της συναλλαγής πρέπει να επιστραφεί, και κάθε κέρδος (π.χ. τόκος) πρέπει να μεταβιβαστεί. Εάν ο πελάτης δεν έχει τη δυνατότητα να επιστρέψει τα προϊόντα, ή έχει τη δυνατότητα να επιστρέψει μόνο ένα μέρος τους, ή να τα επιστρέψει σε φθαρμένη κατάσταση, ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει τον προμηθευτή για την πλήρη αξία αντικατάστασης των προϊόντων, εάν ο πελάτης έκανε κακή χρήση του προϊόντος, ή για προσωπικό κέρδος με μη συμβατό τρόπο και δεν θα επηρεάσει την εγκυρότητα και την ισχύ του δικαιώματος απόσυρσης. Δεν θα απαιτηθεί αποζημίωση για προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί για τον προβλεπόμενο σκοπό.

(ii) Τα κόστος των εξόδων αποστολής θα χρεωθεί στον πελάτη. Ο προμηθευτής δεν μπορεί να αποδεχτεί την επιστροφή της αποστολής εάν το πακέτο δεν είναι σφραγισμένο ή είναι ανεπαρκώς σφραγισμένο.

Ο προμηθευτής πρέπει να ξεκινήσει την επεξεργασία της επιστροφής του πελάτη εντός 2 - 4 εργάσιμων ημερών μετά την παραλαβή του προϊόντος. Ο προμηθευτής θα κανονίσει τη συλλογή των προϊόντων που δεν μπορούν να σταλούν μέσω ταχυδρομείου.

Ο προμηθευτής πρέπει να τηρήσει την υποχρέωση επιστροφής πληρωμής εντός 30 ημερών από την αποστολή της δήλωσης απόσυρσης, ή εντός 30 ημερών από την ημερομηνία επιστροφής των προϊόντων. Ο προμηθευτής αποκλειστικά θα καθορίσει εάν τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική κατάσταση τους όταν επιστραφούν στη Glamira. Ο προμηθευτής δεν είναι υπεύθυνος εάν κάποιο από τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει ο πελάτης χαθεί, σταλεί σε λάθος σημείο ή παραδοθεί με καθυστέρηση. Συνεπώς, ο πελάτης αναλαμβάνει τον κίνδυνο του τρόπου αποστολής που επέλεξε.

(iii) Το δικαίωμα επιστροφής δεν ισχύει για τα παρακάτω προϊόντα :

Τα προϊόντα που έχουν παραχθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη ή έχουν εξατομικευτεί σύμφωνα με συγκεκριμένες απαιτήσεις, δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή.

9. Επιστροφές

(α) Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο, που πραγματοποιεί μία προσωπική παραγγελία χωρίς εμπορικούς σκοπούς ή σκοπούς αυτοαπασχόλησης, τότε είναι καταναλωτής και συνεπώς έχει το δικαίωμα ανάκλησης και επιστροφής όπως ορίζεται παρακάτω.

Κατά την άσκηση του δικαιώματος απόσυρσης σύμφωνα με την Ενότητα 8 των παρόντων όρων και προϋποθέσεων, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει τα προϊόντα στην αρχική κατάσταση και συσκευασία τους.

(β) Η επεξεργασία της απόσυρσης θα πραγματοποιηθεί μόνο εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν χαραχθεί και δεν περιλαμβάνουν οποιαδήποτε τροποποίηση και/ή άλλες προδιαγραφές.

10. Εγγύηση

(α) Τα παρεχόμενα προϊόντα ενδέχεται να διαφέρουν ελαφρώς από τα προϊόντα που απεικονίζονται στο διαδίκτυο σε εύλογο βαθμό και ο πελάτης αποδέχεται να ελέγξει τις πληροφορίες του προϊόντος με ακρίβεια πριν από την επιβεβαίωση της παραγγελίας (δείτε την Ενότητα 2 / α των Όρων και Προϋποθέσεων).

(β) Ο προμηθευτής μπορεί αρχικά να επιλέξει ανάμεσα στην απαίτηση εγγύησης μέσω της εκπλήρωσης με επιδιόρθωση ή παράδοση αντικατάστασης. Ο προμηθευτής έχει το δικαίωμα να αρνηθεί τον επιλεγμένο τρόπο εκπλήρωσης μόνο εφόσον πραγματοποιείται με παράλογο κόστος και εάν ο άλλος τύπος εκπλήρωσης δεν προκαλεί σοβαρά μειονεκτήματα στον πελάτη.

Σε περίπτωση συμβαλλομένων, ο προμηθευτής θα επιλέξει αρχικά μία διόρθωση ή μία αντικατάσταση για την εγγύηση σχετικά με τα ψεγάδια στο προϊόν.

(γ) Εάν αποτύχει η επακόλουθη απόδοση, ο πελάτης μπορεί γενικά να απαιτήσει είτε μείωση της τιμής είτε ακύρωση του συμφωνητικού (απόσυρση). Σε περίπτωση μικρών ελαττωμάτων, ο πελάτης δεν έχει δικαίωμα ακύρωσης - λαμβάνοντας υπόψη τα κοινά συμφέροντα τους. Σε όλες τις περιπτώσεις απαίτησης ζημιών ενάντια στον αντισυμβαλλόμενο, αντί για την παράδοση ή την υπηρεσία, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει αποζημίωση για τα απωλεσθέντα έξοδα που πραγματοποίησε με βάση την απόδειξη και τα οποία δικαιούται να κάνει ο πελάτης. Εάν ο πελάτης απαιτήσει αποζημίωση για τη ζημιά, ισχύει ο περιορισμός ευθύνης στην Ενότητα 11/α των παρόντων όρων και προϋποθέσεων.

(δ) Τα δικαιώματα του πελάτη σχετικά με ελαττώματα προϋποθέτουν ο πελάτης να πληρεί τις υποχρεώσεις εξέτασης και ειδοποίησης. Οι συμβαλλόμενοι, συγκεκριμένα, είναι υποχρεωμένοι να αναφέρουν τα προφανή ελαττώματα στα προϊόντα που προμηθεύτηκαν το συντομότερο δυνατό εντός δύο εβδομάδων από την παραλαβή των προϊόντων. Η εγγύηση θεωρείται άκυρη εάν δεν το πραγματοποιήσουν. Η έγκαιρη αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ή η άμεση ειδοποίηση πως τα προϊόντα είναι ελαττωματικά, θα θεωρείται ως έγκυρη απαίτηση εφόσον πραγματοποιηθεί πριν από την προθεσμία. Ο εργολήπτης είναι υπεύθυνος για την ολοκλήρωση των απαραίτητων ειδοποιήσεων και, συγκεκριμένα, για την λεπτομερή αναφορά των ελαττωμάτων και την ημερομηνία κατά την οποία προέκυψαν, καθώς και για την έγκαιρη αναφορά της ζημιάς.

(ε) Εάν ο αγοραστής είναι εργολήπτης, η εμπορική περιγραφή του προϊόντος από τον κατασκευαστή θα αποτελεί το μοναδικό κριτήριο που θα καθορίζει εάν η ποιότητα των προϊόντων πληρεί τις απαραίτητες προϋποθέσεις. Καμία άλλη δημόσια δήλωση, μαρτυρία ή διαφήμιση του κατασκευαστή δεν θα γίνει αποδεκτή ως συμβατικά δεσμευτικές περιγραφές των προϊόντων.

(στ) Η περίοδος εγγύησης για τον πελάτη είναι 2 χρόνια μετά την παράδοση των προϊόντων. Αυτή η διετής εγγύηση δεν ισχύει εάν ο πελάτης σκόπιμα αμελεί τη φροντίδα των προϊόντων. Οι παραπάνω περιορισμοί ευθύνης δεν ισχύουν σε περίπτωση απώλειας που προκύπτει από θάνατο, σωματικό τραυματισμό ή προβλήματα υγείας.

(ζ) Ο προμηθευτής δεν προσφέρει οποιαδήποτε άλλη νομικά δεσμευτική εγγύηση με τον πελάτη εκτός από αυτές που συμφωνούνται ρητά. Οι εγγυήσεις του κατασκευαστή δεν επηρεάζονται.

11. Περιορισμός Ευθύνης

(α) Σε περίπτωση παραβιάσεων υποχρέωσης από αμέλεια, η ευθύνη του προμηθευτή και η ευθύνη των εξωτερικών συνεργατών περιορίζονται στην προβλεπόμενη, συμβατική, άμεση μέση ζημιά σε σχέση με τον τύπο του προϊόντος. Το ίδιο ισχύει και σε περιπτώσεις μικρότερων παραβιάσεων των υποχρεώσεων από τους νόμιμους εκπροσώπους ή τους ατζέντηδες του προμηθευτή. Ο προμηθευτής δεν είναι υπεύθυνος σε περιπτώσεις αμελών παραβιάσεων των συμβατικών υποχρεώσεων. Ο προμηθευτής δεν είναι υπεύθυνος για την παραβίαση των συμβατικών νόμιμων θέσεων του πελάτη. Οι συμβατικά νόμιμες θέσεις είναι αυτές που παραχωρεί το συμβόλαιο στον υπογράφοντα για τον συνολικό σκοπό του. Ο προμηθευτής είναι υπεύθυνος για κάθε παραβίαση αυτών των υποχρεώσεων που δίνουν τη δυνατότητα πραγματοποίησης του συμβολαίου σύμφωνα με τους κανόνες και την τήρηση των οποίων εμπιστεύεται ο χρήστης.

12. Πολιτική Απορρήτου

Παρακαλώ διαβάστε προσεκτικά το πλήρες κείμενο της Πολιτικής Απορρήτου μας, η οποία συνοψίζεται δια του παρόντος, προτού χρησιμοποιήσετε την ιστοσελίδα μας. Όταν υποβάλετε πληροφορίες στην ή μέσω της Ιστοσελίδας, συναινείτε στη συλλογή, επεξεργασία, και διατήρηση των πληροφοριών σας όπως περιγράφεται στην Πολιτική Απορρήτου.

Η GLAMIRA επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του (ΕΕ) 2016/679 - Γενικός Κανονισμός Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) - Πλαίσιο Ασπίδας Προστασίας Ε.Ε. - ΗΠΑ καθώς και την ισχύουσα τοπική νομοθεσία για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων.

Κατηγορίες Προσωπικών Δεδομένων που επεξεργάζεται η GLAMIRA

  • Τα στοιχεία επικοινωνίας σας - όνομα, διεύθυνση, αριθμός κινητού ή σταθερού, ηλεκτρονική διεύθυνση ταχυδρομείου
  • Τη διεύθυνση IP σας
  • Στοιχεία αγοράς συμπεριλαμβάνοντας τον τρόπο πληρωμής και τον αριθμό συναλλαγής
  • Το ιστορικό της παραγγελίας σας
  • Στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών - κάθε είδους επικοινωνία και αλληλογραφία ανάμεσα σε εσάς και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
  • Σε εξαιρετικές συνθήκες, ενδέχεται να χρειαστεί να μας παρέχετε επιπλέον στοιχεία της ταυτότητας σας, για να προχωρήσουμε στην ταυτοποίηση σας.
  • Σε περιορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να σας ζητήσουμε φωτογραφία, βίντεο ή άλλο υλικό σας σε περίπτωση που δηλώσετε την επιθυμία σας να συμμετέχετε σε μία από τις κληρώσεις, καμπάνιες ή κάποια άλλη εκδήλωση μας.
  • Η GLAMIRA διατηρεί το δικαίωμα να αποστέλλει σε όλους τους πελάτες της πρόσκληση να συμμετάσχουν σε έρευνες ικανοποίησης. Η συμμετοχή είναι πάντα προαιρετική.
  • Η GLAMIRA δεν επεξεργάζεται ούτε αποθηκεύει τα στοιχεία των τραπεζικών καρτών σας ή άλλων χρηματοπιστωτικών μέσων.

Νομιμότητα επεξεργασίας

  • Η GLAMIRA επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα σας που είναι απαραίτητα για την εκτέλεση της σύμβασης σας.
  • Η GLAMIRA επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα σας που είναι απαραίτητα για τη συμμόρφωση με τις φορολογικές, χρηματοπιστωτικές ή άλλες τοπικές νομοθεσίες.

Επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα για τους παρακάτω σκοπούς:

  • Για την ακριβή και σωστή εκτέλεση και παράδοση της παραγγελίας σας.
  • Για την διάφανη και ακριβή επικοινωνία μαζί σας σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας.
  • Για την εγγύηση εντός της καθορισμένης περιόδου εγγύησης των προϊόντων
  • Για την ικανοποίηση πελατών και τα προγράμματα ανταμοιβής
  • Για τις απαιτήσεις που προκύπτουν από τη φορολογική και λογιστική νομοθεσία - να δηλώσουμε και να μετρήσουμε τις πωλήσεις μας.
  • Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, η GLAMIRA ενδέχεται να επεξεργαστεί επιπρόσθετα στοιχεία ταυτοποίησης σας για να αποφευχθεί η οικονομική απάτη ή η κλοπή ταυτότητας.
  • Ως εξαίρεση, η GLAMIRA μπορεί να επεξεργαστεί επιπρόσθετα δεδομένα όπως φωτογραφίες, βίντεο και άλλο υλικό, σχετικά με διάφορες καμπάνιες και κληρώσεις, μόνο σε περιπτώσεις όπου οι πελάτες συμμετέχουν σε αυτές τις εκδηλώσεις.
  • Για να μπορέσουμε να σας στέλνουμε το ενημερωτικό δελτίο μας και τα προωθητικά υλικά μας, μόνο σε περιπτώσεις όπου ο πελάτης έχει δώσει συναίνεση.

Χρονικό διάστημα για το οποίο αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα σας:

Η GLAMIRA αποθηκεύει τα προσωπικά δεδομένα σας, που έχετε υποβάλει κατά την εγγραφή σας στην Ιστοσελίδα μας, για όσο διάστημα ο λογαριασμός σας παραμένει ενεργός.

Η GLAMIRA αποθηκεύει τα προσωπικά δεδομένα σας κατά την παραγωγή και την παράδοση των προϊόντων καθώς και για το χρονικό διάστημα που ορίζεται στην Πολιτική Επιστροφών για πιθανές επιστροφές και την εγγύηση του προϊόντος, αλλά όχι περισσότερο από 2 χρόνια ή περισσότερο από την περίοδο της εγγύησης.

Σε περίπτωση που χρειαστούμε περαιτέρω στοιχεία για την ταυτοποίηση σας, θα αποθηκεύσουμε αυτά τα στοιχεία έως να μην ισχύει πλέον η νομική προϋπόθεση να αποθηκεύουμε αυτά τα δεδομένα.

Σε περίπτωση συλλογής προσωπικών δεδομένων για χρήση σε συγκεκριμένες καμπάνιες, κληρώσεις και άλλες προωθητικές ενέργειες, η περίοδος επεξεργασίας καθορίζεται σε κάθε περίπτωση, και οι συμμετέχοντες θα ενημερώνονται ανάλογα.

Πιθανοί λήπτες των προσωπικών δεδομένων σας:

Η GLAMIRA δεν παρέχει τα δεδομένα σας σε τρίτους, εκτός αν υπάρχει νομική υποχρέωση ή εκτός από τις παρακάτω περιπτώσεις που είναι απαραίτητες για τη λειτουργία:

Η GLAMIRA παρέχει το όνομα, τη διεύθυνση, και τον τηλεφωνικό αριθμό σας στην μεταφορική εταιρεία κούριερ που θα παραδώσει το προϊόν σας.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, η GLAMIRA ενδέχεται να επιβεβαιώσει τα προσωπικά δεδομένα σας με παρόχους υπηρεσιών πληρωμής, για να αποφευχθεί η οικονομική απάτη ή η κλοπή ταυτότητας.

Η GLAMIRA μεταφέρει τα απαραίτητα προσωπικά δεδομένα σε παρόχους λογιστικών υπηρεσιών καθώς και σε φορολογικές και άλλες δημόσιες αρχές όταν απαιτείται από τη σχετική νομοθεσία.

Τα δικαιώματα σας ως υποκείμενο δεδομένων - ανά πάσα στιγμή έχετε το δικαίωμα να:

  • Να αποκτήσετε πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα που κατέχει η GLAMIRA, καθώς και να λάβετε αντίγραφο τους.
  • Να ζητήσετε τη διαγραφή των προσωπικών δεδομένων που σας αφορούν (δικαίωμα διαγραφής) εάν θεωρείται πως δεν είναι πλέον απαραίτητο για τους σκοπούς για τους οποίους συλλέχθηκαν ή επεξεργάστηκαν. Να γνωρίζετε πως δεν μπορείτε να ασκήσετε αυτό το δικαίωμα σε περίπτωση που ένας ειδικός νόμος δηλώνει ρητά μία συγκεκριμένη περίοδο κράτησης.
  • Να ζητήσετε τη διόρθωση λανθασμένων προσωπικών δεδομένων όταν είναι ψευδή
  • Για να ασκήσετε ένα από τα παραπάνω δικαιώματα, απλά στείλτε μας ένα email με το αίτημα σας στη σελίδα επικοινωνίας μας ή ένα email στο service@glamira.co.uk. Θα σας απαντήσουμε σε σύντομο χρονικό διάστημα.
  • Εάν οποιαδήποτε στιγμή ανησυχείτε πως έχουν παραβιαστεί τα δικαιώματα σας, έχετε το δικαίωμα να υποβάλετε καταγγελία σε κάποια εποπτική αρχή, που αναφέρεται παρακάτω.

Οι προτάσεις μας σχετικά με την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σας:

  • Διατηρήστε τον κωδικό πρόσβασης σας ασφαλή και μην τον μοιράζεστε με τρίτους.
  • Εάν χρησιμοποιείτε έναν δημόσιο υπολογιστή (σε βιβλιοθήκη ή σε ίντερνετ καφέ), βεβαιωθείτε πως έχετε αποσυνδεθεί από τον λογαριασμό σας πριν απενεργοποιήσετε τον υπολογιστή.
  • H GLAMIRA σας εγγυάται πως δεν θα επικοινωνήσουμε με τρίτους πέρα από όσους αναφέρονται στην πολιτική απορρήτου, σχετικά με την παραγγελία σας.
  • Η GLAMIRA εγγυάται πως δεν ζητάμε από τους πελάτες μας να αποκαλύψουν τον κωδικό πρόσβασης τους κατά τη χρήση της ιστοσελίδας. Η GLAMIRA δεν ζητάει από τους πελάτες να αποκαλύψουν τα στοιχεία των τραπεζικών λογαριασμών τους ή άλλων χρηματοπιστωτικών μέσων. Αγνοήστε οποιοδήποτε τέτοιο αίτημα σας έρθει μέσω τηλεφώνου, συνομιλίας ή email.

Εάν κάποιος σας έχει κάνει σχετικό αίτημα, παρακαλώ επικοινωνήστε και ενημερώστε τη GLAMIRA άμεσα.

Πώς προστατεύουμε τα Προσωπικά Δεδομένα σας;

Η GLAMIRA σας διαβεβαιώνει πως έχουμε λάβει όλα τα διοικητικά, τεχνικά και φυσικά μέτρα έτσι ώστε να προστατεύσουμε τα προσωπικά δεδομένα σας από ακούσια, παράνομη ή μη εγκεκριμένη καταστροφή, απώλεια, πρόσβαση, κοινοποίηση ή χρήση.

Η GLAMIRA έχει υιοθετήσεις τους δικούς της εσωτερικούς κανόνες δεοντολογίας για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας, και οι υπάλληλοι μας έχουν περάσει από ειδική εκπαίδευση όσον αφορά τις αρχές του Δικαιώματος προστασίας των προσωπικών δεδομένων σας καθώς και τις βασικές υποχρεώσεις των εταιρειών σχετικά με το GDPR.

Ασφαλίζουμε την ιστοσελίδα μας και άλλα συστήματα με τη χρήση τεχνικών και οργανισιακών μέτρων ενάντια στην απώλεια, καταστροφή, πρόσβαση σε, τροποποίηση ή κοινοποίηση των δεδομένων σας από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα. Παρά τους τακτικούς ελέγχους, δεν είναι δυνατή η ολοκληρωμένη προστασία ενάντια σε κάθε απειλή.

Ποιος είναι υπεύθυνος για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας;

Όλες οι νομικές οντότητες στον όμιλο της GLAMIRA λειτουργούν ως κοινοί χειριστές υπό την έννοια του GDPR - (EE) 2016/679 Παρ. 26.

Όλες οι νομικές οντότητες στον όμιλο της GLAMIRA επεξεργάζονται τα προσωπικά δεδομένα των πελατών μας σύμφωνα με ένα συμφωνητικό που έχει υπογραφεί μεταξύ μας. Συλλέγουμε τις ίδιες κατηγορίες προσωπικών δεδομένων από τους πελάτες μας, και τα επεξεργαζόμαστε μόνο για τους σκοπούς που ορίζονται σε αυτή την Πολιτική Απορρήτου. Η GLAMIRA εξασφαλίζει πως όλες οι εταιρείες στον όμιλο έχουν λάβει τα ίδια τεχνικά και οργανωσιακά μέτρα για να προστατεύσουν τα προσωπικά δεδομένα σας.

Υπεύθυνη οντότητα για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας ως πελάτης μας είναι:

Η Χώρα Σας

Υπεύθυνος για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας

Ιστοσελίδα και επικοινωνία

Ειδική Αρχή στην οποία μπορείτε να υποβάλετε παράπονο

Γερμανία
Αυστρία
Ολλανδία
Σουηδία
Βέλγιο
Ιταλία
Ουγγαρία
Ισπανία
Ρουμανία
Πολωνία
Σλοβακία
Ιρλανδία
Λιθουανία
Πορτογαλία
Κροατία
Τσεχία
Δανία
Εσθονία
Φινλανδία
Γαλλία
Λετονία
Μάλτα
Σλοβενία

GLAMIRA GmbH - Sontraer Straße 19, 60386, Φρανκφούρτη, Γερμανία

https://www.glamira.de
Email: service@glamira.de

Die Bundesbeauftragte für den Datenschutz und die Informationsfreiheit Husarenstraße 30 53117 Bonn
e-mail: poststelle@bfdi.bund.de
Ιστοσελίδα: http://www.bfdi.bund.de/ Η αρμοδιότητα για τις καταγγελίες μοιράζεται σε διαφορετικές εποπτικές αρχές προστασίας δεδομένων στη Γερμανία, η λίστα παρέχεται εδώ: https://www.datenschutz-wiki.de/Aufsichtsbeh%C3%B6rden_und_Landesdatenschutzbeauftragte

Βουλγαρία
Σαν Μαρίνο
Βατικανό
Βραζιλία
Μεξικό
Αργεντινή
Κολομβία
Περού
Βολιβία
Εκουαδόρ
Ονδούρα
Δομινικανή Δημοκρατία
Γουατεμάλα
Κόστα Ρίκα
Ουρουγουάη
Χιλή
Κίνα
Ιαπωνία
Μολδαβία
Σιγκαπούρη
Νέα Ζηλανδία
Μαυροβούνιο
Βιετνάμ
Ινδία
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Νότια Αφρική
Χονγκ Κονγκ
Σερβία
Καναδάς

GLMR EOOD Blvd. Andrei Lyapchev №1A, 1756, Σόφια, Βουλγαρία

https://www.glamira.bg
service@glamira.bg

Επιτροπή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων - https://www.cpdp.bg/

Ελβετία
Λιχτενστάιν

GLAMIRA CH GMBH Frauenfelderstrasse 31 8555, Müllheim Dorf, Ελβετία

https://www.glamira.ch/
service@glamira.ch

Επιτροπή Ομοσπονδιακής Προστασίας Δεδομένων και Πληροφοριών - https://www.edoeb.admin.ch

Αυστραλία

GLAMIRA Australia PTY Limited Level 35, Tower One Barangaroo, International Towers 100 Barangaroo Avenue Sydney, NSW 2000 Αυστραλία

https://www.glamira.com.au
service@glamira.com.au

Επιτροπή Πληροφοριών Αυστραλίας - https://www.oaic.gov.au/

ΗΠΑ
Γροιλανδία
Γαλλική Γουιάνα
Γουαδελούπη
Μαρτινίκα
Βρετανικές Παρθένοι Νήσοι
Τερκς και Κέικος
Σεντ Πιέρ και Μικελόν
Νήσοι Φερόες
Γιβραλτάρ
Νήσοι Κουκ
Κιριμπάτι
Νήσοι Μάρσαλ
Ομόσπονδες Πολιτείες της Μικρονησίας
Ναουρού
Παλάου
Γαλλική Πολυνησία

GLAMIRA INC
300 South Orange Ave,
Suite 1000
Ορλάντο, FL 32801, ΗΠΑ

https://www.glamira.com/
service@glamira.com

Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) - https://ftccomplaintassistant.gov

Τουρκία

Glamira Internet ve Kuyumculuk San. Tic. A.S
Yenibosna Merkez Mah. Kuyumcular Sk. Port Plaza
Bahçelievler / Κωνσταντινούπολη, Τουρκία

https://www.glamira.com.tr

Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων https://www.kvkk.gov.tr/

Νορβηγία

Glamira Norge AS
Sørkedalsveien 6, 0306 Όσλο, Νορβηγία

https://www.glamira.no

Ηνωμένο Βασίλειο 

GLAMIRA UK LTD
60 Cannon Street, London, EC4N 6NP, ΗΒ

https://www.glamira.co.uk/ 

13. Τροποποίηση στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις

(α) Ο προμηθευτής έχει το δικαίωμα να αλλάξει τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις ανά πάσα στιγμή, δίνοντας στους πελάτες ειδοποίηση τουλάχιστον 2 εβδομάδες πριν τεθούν σε ισχύ οι αλλαγές. Αυτή η πρωτύτερη ειδοποίηση θα έχει τη μορφή δημοσίευσης των τροποποιημένων Όρων και Προϋποθέσεων στην ιστοσελίδα GLAMIRA.gr , δηλώνοντας την ημερομηνία κατά την οποία οι αλλαγές θα τεθούν σε ισχύ.

(β) Εάν ο πελάτης δεν δηλώσει την αντίρρηση του ως προς τις αλλαγές εντός 2 εβδομάδων από τη δημοσίευση τους, οι τροποποιημένοι όροι και προϋποθέσεις θα θεωρούνται πως έχουν γίνει αποδεκτοί. Παρακαλώ Σημειώστε: Θα τηρείται αυστηρά η περίοδος ειδοποίησης των 2 εβδομάδων.

14. Τελικές διατάξεις

(α) Ισχύει η νομοθεσία της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου, με την εξαίρεση του νόμου αγοράς των Η.Ε. Για τους πελάτες που δεν συνάπτουν συμβόλαιο για επαγγελματικό ή εμπορικό σκοπό, αυτοί οι νόμοι ισχύουν μόνο εάν δεν αποσυρθεί η προστασία που παρέχεται από τις υποχρεωτικές διατάξεις της νομοθεσίας του κράτους όπου κατοικεί ο πελάτης.

(β) Εάν ο πελάτης είναι επιχειρηματίας ή νομική οντότητα υπό το δημόσιο δίκαιο, αποκλειστική δικαιοδοσία σε περίπτωση συμβατικής διαφωνίας είναι το αρμόδιο δικαστήριο στον τόπο δραστηριοτήτων του προμηθευτή, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετική δικαιοδοσία. Ο προμηθευτής διατηρεί το δικαίωμα να μηνύσει τον εργολήπτη στο δικαστήριο του τόπου κατοικίας ή επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του.